Naschoolse activiteiten

Studie

Onze school organiseert 3 keer per week een uurtje studie voor de leerlingen van de derde graad. Op maandag, dinsdag en donderdag van 15u30 tot 16u30. Deze studie wordt begeleid door leerkrachten van de lagere school. Hier kunnen de leerlingen zelfstandig en in stilte hun huistaken maken en hun lessen voorbereiden.

Als je je nu inschrijft is dit geldig tot aan de volgende vakantie.
Op het einde van de periode is er opnieuw een mogelijkheid om in te schrijven voor de periode tot aan de volgende vakantie.

Wij rekenen hiervoor € 1,00/keer aan via de leerlingenrekening.

Wanneer jullie aanspraak kunnen maken op een sociaal tarief, gelieve ons hiervan op de hoogte te stellen. We bekijken dan samen wat de mogelijkheden hieromtrent zijn.

Indien je kind een dag niet naar de studie kan komen gelieve dan een nota in de agenda te schrijven zodat de leerkrachten hiervan op de hoogte zijn.

Inschrijven voor de studie

Kleuteractiviteiten

In de kleuterschool begeleidt juf Jana (kinderverzorgster) op maandag, dinsdag en donderdag van 15u30 tot 16u30 kleuteractiviteiten in onze school.
Het maximum aantal kleuters dat hieraan kan deelnemen is 20.
Indien je je kleuter hiervoor wil inschrijven is het nodig dat je als ouder in de mogelijkheid bent om je kleuter op te halen om 16u30.
Je kan je kleuter niet voor het einde ophalen.
Het is mogelijk om je zoon/dochter in te schrijven voor één, twee of drie kleuteractiviteiten per week.
De prijs voor deze kleuteractiviteiten bedraagt 3 euro/uur. Deze worden aangerekend op de leerlingenrekening.
Wanneer je kleuter wordt ingeschreven, verwachten we dat hij/zij deelneemt aan deze kleuteractiviteiten tot aan de volgende vakantie.
Na elke vakantie kan er beslist worden om hier al dan niet verder aan deel te nemen.

Inschrijven voor de kleuteractiviteiten

Sportsnack

Volgende week starten onze naschoolse activiteiten.
Jullie kunnen jullie zoon of dochter inschrijven voor onze Sportsnack.

Kinderen van het eerste tot en met het vierde leerjaar kunnen zich hiervoor inschrijven.
We zetten nog even de praktische afspraken op een rijtje.

Op dinsdag en donderdag gaat Sportsnack door in de sporthal van St-Baaf van 15u30 tot 16u30. De kinderen kunnen niet eerder opgehaald worden.
Er kunnen maximum 20 leerlingen deelnemen aan deze sportactiviteit. Voor deze activiteit wordt 3 euro/uur aangerekend op de schoolrekening.
De verplaatsing gebeurt in groep onder begeleiding van juf Hanne.
Wanneer je kind wordt ingeschreven, verwachten we dat hij/zij deelneemt aan deze sportactiviteit tot aan de volgende vakantie.

Indien je kind een dag niet kan deelnemen aan Sportsnack gelieve dan een nota in de agenda te schrijven zodat de leerkrachten hiervan op de hoogte zijn.

Inschrijven voor Sportsnack

Sportsnack