Ik ben naar ‘Alles met de bal’ geweest.
Het was leuk daar.
Maar toen we weggingen, zweette ik helemaal.
Het was ook heel veel sporten en leuke spelletjes spelen.
Verliezen of winnen, het blijft leuk.
Maar als je denkt dat is niks voor mij……..
Probeer het maar, kom er bij!!!
Soms is het moeilijk en soms krijg je verdriet.
Doe het gewoon als je het ziet!
Want daar verveel je je niet!!!!!!!!
Hannah
4a
Een jongen zit met zijn vader in de trein op weg naar zee. Onderweg stappen er allerlei dieren in – een tijger met een hoge hoed en een stripboek over een tijger-superheld, krokodillen met zwembanden, nijlpaarden met een trommel snoep, deftig aangeklede hondjes – maar zijn vader heeft niets in de gaten. Hij heeft alleen oog voor zijn telefoon. De tijger weet daar wel iets op.
Proef de liefde van De Springplank in de lekkere koekjes van LU!