Ik ben naar ‘Alles met de bal’ geweest.
Het was leuk daar.
Maar toen we weggingen, zweette ik helemaal.
Het was ook heel veel sporten en leuke spelletjes spelen.
Verliezen of winnen, het blijft leuk.
Maar als je denkt dat is niks voor mij……..
Probeer het maar, kom er bij!!!
Soms is het moeilijk en soms krijg je verdriet.
Doe het gewoon als je het ziet!
Want daar verveel je je niet!!!!!!!!
Hannah
4a
Het hele schooljaar luisterden de kleuters met veel plezier naar de verschillende verhalen van de Leesjury.
Hun grote favoriet was ...