Wat een drukke maar ook leuke maand juni!
We hebben verschillende uitstappen gemaakt die we allemaal tof vonden.
Zo zijn we op studiereis geweest naar Tongeren, we verkenden de stad en de mooie gebouwen en kregen uitleg van een gids in het Gallo-Romeins museum. Super interessant was dat.
Met de gidsen van natuurpunt trokken we weer naar ons bos. Wandelen, onderzoeken van de beestjes en planten, spelletjes spelen in de natuur en ……een paar teken meegebracht.
Het hoogtepunt was de schoolreis naar Bobbejaanland!! Heerlijk dagje was dit!
Wat durfden de kids veel………… en sommige juffen niks……
Maar niet vergeten we hebben ook nog heel wat toetsen gemaakt.
Zweten in de tent! Was dat nu van de warmte of dat de toetsen zo moeilijk waren…..?
Wat een drukke maar ook leuke maand juni!
We hebben verschillende uitstappen gemaakt die we allemaal tof vonden.
Zo zijn we op studiereis geweest naar Tongeren, we verkenden de stad en de mooie gebouwen en kregen uitleg van een gids in het Gallo-Romeins museum. Super interessant was dat.
Met de gidsen van natuurpunt trokken we weer naar ons bos. Wandelen, onderzoeken van de beestjes en planten, spelletjes spelen in de natuur en ……een paar teken meegebracht.
Het hoogtepunt was de schoolreis naar Bobbejaanland!! Heerlijk dagje was dit!
Wat durfden de kids veel………… en sommige juffen niks……
Maar niet vergeten we hebben ook nog heel wat toetsen gemaakt.
Zweten in de tent! Was dat nu van de warmte of dat de toetsen zo moeilijk waren…..?
Onze laatste 26 dagen in de Springplank zijn goed gevuld! Elke dag deden we een verrassing met de beginletter van het alfabet. Mini-race op de kleuterspeelplaats…..joepie!!
Nu nog uitkijken naar onze proclamatie en het einde van het schooljaar.
Je zal ons nog een laatste keer door de poort zien gaan!
Veel succes zesdeklassers in het middelbaar!
Warre wil een huisdier. Omdat het een bijzonder huisdier moet zijn, denkt hij aan een walvis, een beer en een leeuw. Maar ze hebben allemaal wel iets dat hen niet zo geschikt maakt als een huisdier. Warre blijft alleen zitten met zijn gedachten.
Beer kan zijn bril niet vinden. Misschien weet zijn vriend Giraf waar de bril van Beer is? Zonder bril op zijn neus gaat Beer op pad. Onderweg ziet hij dieren die er nooit eerder waren: een olifant, een krokodil, een flamingo, een hert. Hoe kan dat nu? Als Giraf hem zijn bril teruggeeft, ziet Beer alles weer helder. Hij vertelt enthousiast over de dieren die hij zag. Samen gaan ze op zoek, maar de dieren zijn verdwenen. Zou de bril stuk zijn?